woef

UZAbarometer zorgt voor Benefits at Work

Met de UZAbarometer meten we de medewerkersbetrokkenheid en laten we collega’s mee nadenken over mogelijke verbeteringen op de werkvloer. De suggesties zijn een handvat om thema’s bespreekbaar te maken binnen de afdeling en om het werkklimaat aantrekkelijker te maken.

Net als in 2016 behaalde het UZA een score van 8 op 10 medewerkers die met “goesting” kwamen werken. Dat is waardevolle informatie, want geëngageerde medewerkers zijn de basis voor een goede samenwerking en tevreden patiënten.  Met deze informatie kan het UZA haar medewerkers in de toekomst nog beter begeleiden en het werkklimaat  verder optimaliseren.

Benefits at Work

Uit de UZAbarometer bleek dat onze medewerkers vraag hadden naar een gestructureerd aanbod van personeelsvoordelen. Daarom richtte het UZA via Corporate Benefits het platform “Benefits at Work” op. Via deze website vinden onze medewerkers een uitgebreid pakket aan personeelskortingen op producten en diensten aan uitzonderlijke voorwaarden. Momenteel zijn 6 op de 10 UZA-medewerkers op het platform ingeschreven.